Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mozgókép Detektívek - Nagyító alá vesszük a filmeket és a sorozatokat

Mozgókép Detektívek

NÉZŐpont - Véget ért az X-akták 10. évada

2016. február 24. 22:32 írta: Wolfeone

Hosszabb írást terveztem az X-akták 10. évadáról a végére, de sajnos nem történt komolyabb változás az évad második felében sem. Szóval csak ismételni tudnám magam. Mindenesetre néhány mondat erejéig azért összefoglalom, mit gondolok a 4., 5. és 6. részről, illetve a 10. évadról összességében. A pilotról ITT, illetve az évad első feléről ITT írtam. A továbbiakban spoilerek is következhetnek.

xf_10x04x.jpg

A negyedik résszel rendesen becsaptak. A cím alapján arra számítottam, hogy folytatják a 4x02-ben megismert furcsa család sztoriját, de nem így történt. Más szempontból volt folytatása. Egyébként az epizód nem volt rossz. Érdekes volt ez a kukásautós ember. Végre sikerült kicsit félelmetesebb hangulatot teremtenie a készítőknek.

xf_10x04.jpg

Az ötödik rész nem sikerült túl erősre. A sztori közepes volt, ráadásul megint humoros irányba mentek néhány jelenetnél. Kicsit sok volt a poénkodás ebben évadban, ahhoz képest, hogy csak 6 részt kaptunk. Ne értsetek félre! A gyíkemberes 3. rész nagy királyság volt, imádtam, de több részben szerintem nem kellett volna erőltetni a poénokat, mert az X-akták nem erről szól, legalábbis nem ilyen arányban. Az ötödik részben Mulder gombázása már eléggé paródiaszerű volt, és kezdtem azt hinni, hogy Duchovny elfelejtette, hogy ő már nem Hank Moody, hanem újra Fox Mulder.

Az utolsó rész sajnos folytatta az első rész hibáit. Baromi kapkodó volt, rengeteg infóval. És sajnos becsúszott néhány gáz jelenet is. Egyébként az alapsztori tetszett, de a kivitelezés már hagyott kívánnivalót. Nem éreztem ezt a globális katasztrófa dolgot...

És a vége... Nos nem lett vége. Cliffhangerrel fejeződött be a 10. évad. Most már csak az a kérdés, hogy összejön-e a folytatás. Ha nem, akkor ezt jól elcseszték... Az X-akták egy olyan kultsorozat, ami nem érdemli meg, hogy ne legyen rendesen lezárva.

xf_10x06.jpg

Összességében, bár nem voltam elégedett ezzel az évaddal, de azért csalódott sem vagyok. A gyíkemberes rész ütött, a negyedik rész egész jó volt, a pilot és a 6. rész alapötlete pedig tetszett, csak egyrészt olcsó kinézetű volt, másrészt kár volt ennyi mindent belezsúfolni ebbe a 2 részbe.

Örülnék, ha berendelnék a 11. évadot, és nem csak 6 részre, hanem többre, hogy ne kelljen újra elkövetnie Chris Carter-éknek az említett hibákat.

Hinni akarom, hogy lesz még X-akták, és lesz ez még jobb is.

xf_10x03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mozgokepdetektivek.blog.hu/api/trackback/id/tr838417186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása