Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mozgókép Detektívek - Nagyító alá vesszük a filmeket és a sorozatokat

Mozgókép Detektívek

NÉZŐpont - Star Wars VII-re várva az új előzetessel (rajongói szemszögből)

2015. október 21. 19:15 írta: Wolfeone

(LászlóCamp nem rajongói - de nem okvetlen negatív - véleményét a témában az előző posztban olvashatjátok.)

Megoszlanak a vélemények a rajongók között az új Star Wars előzetes kapcsán. Sokan nem érzik azt, mint az előzőnél, amikor Han Soloék "hazaérnek". Úgy gondolják, hogy valami hiányzik belőle, nem adja vissza a régi részek érzését, illetve, hogy ez egy átlag előzetes, minden blockbusteré ilyen jellegű. Nos, én a másik táborba tartozom. Szerintem jó ez az előzetes. Az érdeklődésemet nagyon is felkelti, mert becsorgat egy-két olyan jelenetet, amikből rögtön elkezdem továbbgondolni, hogy akkor mi is lesz itt, de a nagy "poénokat" nem lövi le. És ez tök jó. A moziélmény így nem fog csorbulni. És nem is akarom előre tudni, hogy mi lesz. Ennyi bőven elég. Pont, hogy a blockbusterek előzetesei vannak tele csomó infóval (lásd: Terminator: Genesys, ahol minden fontos fordulatot ellőttek az előzetesben). Itt viszont ezerrel megy a szokásos Abrams-féle titkolózás, amit értékelek. Még Luke-ot sem láttuk teljes egészben. Majd a moziban!

Az viszont már látszik ebből, meg az eddigi előzetesekből is, hogy a képi világgal nem lesz baj. Szerintem árad belőle a régi filmek hangulata.

Vannak azért, akik félnek, hogy mit hoz össze J.J. Abrams, de én bízok benne. Nagyon látszik, meg ugye ki is van mondva, hogy a régi trilógia világához akar hű lenni. A képek nem olyan színesek, mint az Anakinos trilógiában. Nem csak 4 fal között forgatták, a helyszínek valódiak, a díszletek meg vannak építve, s nem csak CGI orgia az egész, mint a legutóbbi trilógia. Ez a világ újra koszos és poros, s nem színes, hanem sötét. A sok különböző faj nem számítógépen összerajzolt valami, hanem húsvér emberek, akik, vagy belebújtak egy jelmezbe, vagy kívülről távirányítják a szörnyeket és robotokat. 

J.J. Abrams-től nekem a Star Trek 1-2 is tetszett. Vitt bele ugyan egy kis frissességet, változtatott benne ugyan jó pár dolgot történetileg, de hű maradt a régi részek fontosabb építőelemeihez és karaktereihez, nem taposott beléjük. És ugye tudjuk, hogy ő sosem a Star Trek, hanem a Star Wars rajongók táborába tartozott. Tehát, ha így leszállított két egész jó filmet, szerintem nem kell annyira félni, hogy mit fog művelni a Star Wars-szal.

Muszáj kicsit megemlítenem még a hétfői káoszt. LászlóCamp már utalt rá az előző bejegyzésében, hogy én is megküzdöttem a jegyvásárlással. Egyszerűen hihetetlen, hogy nem tudtak felkészülni a mozik. Erre a filmre több mint 30 éve várnak az emberek. Mindenki tudta, hogy tömeghisztéria lesz. Miután a mozik honlapjai behaltak, munka után gyorsan berohantam moziba (addig egész nap idegeskedtem, hogy vajon lesz-e még hely, meg olvastam a dühös kommenteket, hogy ugyanazon helyre több embernek is adott ki a rendszer jegyet, vagy a pénz átment, de jegy nem jött, stb...), s ott személyesen sikerült megvenni a kis csoportunknak, akikkel megyünk, de épphogy csak találtunk annyi helyet egymás mellett. Úgyhogy találkozunk dec. 19-én délelőtt 10-kor az IMAX teremben!

Addig is az erő legyen Veletek! Ha még nem vettetek jegyet, akkor gyorsan! Talán még lesz pár darab az első napokra, de egyre kisebb az esélye...

Az említett új előzetest megnézhetitek LászlóCamp posztjában Itt meg akkor íme az új poszterek:

star_wars7poster.jpg

starwars_amc.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mozgokepdetektivek.blog.hu/api/trackback/id/tr878006707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása