Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mozgókép Detektívek - Nagyító alá vesszük a filmeket és a sorozatokat

Mozgókép Detektívek

NÉZŐpont - Star Wars VII-re várva az új előzetessel (nem rajongói szemszögből)

2015. október 21. 19:00 írta: LászlóCamp

Tegnap megérkezett az SW új előzetese. A rajongók bizonyára százszor megnézték újra és újra. A fórumok felrobbantak a rengetek hozzászólástól. Mindenki megosztja a véleményét, elképzelését, esetleg félelmét. Én ebben a pár sorban a félelmeimet taglalom.

Én nem vagyok rajongó. (Rajongói véleményét majd mindjárt kifejti Wolfeone a következő posztban.) Én nem láttam még egy részt sem végig (talán azért nem lettem rajongó, mert nem kötött le). Így nehéz megítélnem azt, hogy milyen is lehet majd az új rész. Egy nagyon fontos dolog jutott eszembe arról, hogy Wolfeone rákényszerült a mozi előtti sorban állásra, mert a jegyértékesítő honlapok lefagytak.

Mi van, ha csalódni fog? – tettem fel a kérdést. Mi történik akkor, ha a rajongók egy része csalódni fog?

Ezzel a mondattal sok fant felbosszantottam. Ebben biztos vagyok. Ám a gondolatmenet csak most kezdődik.

Az biztos, hogy látványban nem lesz hiba. (A költségvetés jóval nagyobb részét teszi ki a számítógépes effektek elkészítése, mint azt bevallanák a Disney-nél.) A Transformers és más szuperhősös filmek látványa felbátorít arra, hogy ezt nyugodtan kijelenthetjük.

Maga a sztori sem lehet rossz, hiszen egy akkora zseni dolgozott rajta, mint Lawrence Kasdan, akinek a közreműködésével A birodalom visszavág és A jedi visszatér forgatókönyveit köszönhetjük, tovább olyan sikerfilmekét, mint a Több mint testőr és Az elveszett frigyláda fosztogatói. Az esetleges hiba és félelem forrás máshol keresendő.

Hadd szóljak most Hozzád Csillagok Háborúja rajongó!                                                         

Szembe kell nézni azzal, hogy nem úgy alakul a történet, ahogy azt szeretnéd, vagy vártad.

A forgatókönyv lehet jó. A szövegkönyv lehet jó. Ezek a dolgok különálló filmekben fontosak. De, ha a történet nem úgy bonyolódik, ahogy azt az ember elképzeli gyerekként a szőnyegen játszva, vagy álmatlan éjszakákon a plafont bámulva, netán a gyerek mellett virrasztva félálomban, mert lázas. Akkor mi lesz? Akkor csalódott leszel. Túl sok idő telt el. Túl régóta várja már a szakma és Ti is, mint közönség a folytatást, és ezekben az SW nélküli években bizonyára kialakult benned egy kép az új epizódról. Hallgass a szép szóra és felejtsd el! Ne menj elvárásokkal a moziba, mert csalódhatsz. Örülj neki, hogy a kedvenc filmed folytatását láthatod és légy nyitott azokra az újdonságokra, amiket az alkotók bevisznek a történetbe.

Ha meghallgatod intő tanácsom, akkor egy időre újra az a gyerek lehetsz, aki végtelen rajongással néz végig egy olyan filmet, ami óriási kasszasiker lesz, és új távlatokat nyithat a franchise előtt. Úgyhogy szemet, fület, szívet, pénztárcát kinyitni, és szórakozzatok jól!

És akkor az előzetes:

A bejegyzés trackback címe:

https://mozgokepdetektivek.blog.hu/api/trackback/id/tr908006805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása