Az utóbbi hetekben volt egy rakás évad finálé, de volt évadnyitó, crossover, backdoor pilot, nah meg teljes szezon is (a Netflix-nek köszönhetően).
Rengeteg néznivaló akadt (állati sűrű ez a tavaszi időszak sorozatok szempontjából), és az egyéb elfoglaltságok miatt arra sajnos már nem maradt időm, hogy írjak is róluk. Természetesen, most így nagy hirtelen nem fogok tudni mindegyikről részletes véleményt alkotni. De azért majd igyekszem ezeket pótolni a következő hetekben. Addig is egy-két mondatot mindenképp említenék néhány sorozatról, összegzésképpen. Aztán majd hamarosan bővebben is...
Vigyázat! Spoilerek is előfordulhatnak!
Supergirl - 1x18 (Supergirl-Flash crossover)
Egész jól sikerült rész volt. Nagyon működik a kémia Melissa Benoist és Grant Gustin között. Supergirl ebben a szituációban még a szokásosnál is aranyosabb volt. (Mondjuk a 2 résszel ezelőtti vad, szexi énje se volt semmi...) A rajongóknak szerintem nem lehet okuk panaszra ezzel az epizóddal kapcsolatban. Azért azt egy kicsit sajnáltam, hogy úgy oldották meg a crossovert, hogy külön univerzumban van a két főhős.
The Walking Dead - véget ért a 6. évad
Hullámzó évadon vagyunk túl. Voltak remek, és voltak szörnyű, már-már bosszantó részek. Sajnos utóbbi kategóriába tartozott az utolsó rész is. Mármint nem az egész rész, hanem annak a befejezése. Bár, az utolsó 10 perc nagyon feszültre sikerült (mondjuk, biztos voltam benne, hogy Jeffrey Dean Morgan baromi jó Negan lesz), de az az utolsó jelenet... Az szemétség volt! 10 percig húzzák az idegeinket, felkészülünk a borzalmakra, és erre bumm! Várhatunk őszig. Sajnos fél év múlva ez már nem fog akkorát ütni. Hatalmas kihagyott ziccer... Pedig elvileg ez volt a képregény legemlékezetesebb jelenetsora. Szimplán át kellett volna emelni...
Banshee - elkezdődött a 4. évad
Nah, ez meglepő volt. A harmadik évad végén rengeteg nyitott szál maradt. Ehhez képest ugrottunk előre 2 évet. A hangvétel még depressziósabb lett, Hood-ot kábé úgy kell összekaparni, Job azóta se lett meg, Carrie éjszakai igazságosztó lett, Proctor már polgármester, Brock a seriff, folytatták a náci témát, bejött a képbe egy sorozatgyilkos utáni nyomozós szál, és ...ezt a spoilert inkább kifehérítem: meghalt Rebecca! ...Miért pont ő?!?!?! Szóval annyi minden történt, hogy elképzelni sem tudom, hogy fogják lezárni a sztorit a maradék 7 részben.
Black Sails - véget ért a 3. évad
Amilyen erősen kezdett az évad, annyira lett egyre laposabb. De az utolsó előtti rész vége megalapozott annak, hogy ismét kapjunk egy ütős finálét, ami már visszahozta a kedvem.
Shameless - véget ért a 6. évad
Ez volt az a sorozat, ami évről évre magabiztosan tartott egy szintet. Sajnos idáig. Idén sok erőltetett írói húzásnak lehettünk szemtanúi. Látszik, hogy kezdenek kifogyni az ötletekből a készítők, ami érthető az előző, nagyon tartalmas 5 évad után. Ennek ellenére még mindig az egyik legszórakoztatóbb jelenlegi sorozat.
Agents of S.H.I.E.L.D. - 3x13 (Most Wanted backdoor pilot)
Nem volt egy kiemelkedő rész. Viszont eléggé meghatóra sikerült a búcsú Bobbi-tól és Hunter-től (főleg a Lost stílusú zene miatt). Lényegében ez volt a saját sorozatuk bevezető része. Őket legközelebb már ott láthatjuk. Abban mondjuk nem vagyok biztos, hogy ez a 2 karakter megér-e egy külön szériát.
Daredevil - 5 rész után
Eddig nem csalódtam. Nekem hozza a tavalyi évad szintjét. Könyörgöm, csináljon a Netflix Jon Bernthal-lal egy külön Punisher sorozatot! Légyszi!
Véget ért az American Crime Story és a 11.22.63 is. Az utolsó részt (felirat híján) még egyikből sem láttam.
A 11.22.63 amúgy összességében nem hozta azt, amit az első rész alapján vártam. Eléggé ellaposodott.
Az American Crime Story viszont nálam az év kedvence. A finálé után, mármint, ha már láttam, mindenképp fogok majd írni róla részletesen. Hibátlan sorozat. Zseniális!
Emellett a The 100-ban, az Arrow-ban, a The Flash-ben, a Legends of Tomorrow-ban, Gotham-ben és a Supernatural-ben is zajlanak az események. A Vinyl-ben és a The Big Bang Theory-ben pedig kevésbé.
Huhh, szóval most tényleg sok sorozat fut egyszerre, bőven lenne miről írni. Mindenről sajnos nem fogok tudni, (már csak azért sem, mert május végéig még egyedül viszem a blogot, LászlóCamp csak júniusban tér vissza a blogra), de majd tényleg igyekszem. Még szerencse, hogy sok évad finálé volt az elmúlt hetekben, ez kicsit könnyít majd a helyzeten. De ez sem tart sokáig, mert vasárnap éjjel már Fear The Walking Dead 2. évad, hamarosan jön a Game of Thrones és a Wayward Pines folyatása is, jah, és jön a Preacher...